Rezervační systém

Vítejte na stránce rezervačního systému Městského úřadu Židlochovice.     

>Aktuální monitoring přepážek<

Pro lepší komfort a pohodlí můžete využít možnost přednostního objednání se pomocí rezervačního systému WebCall přes internet.  Budete tak mít jistotu odbavení v daný den a čas. Nově je možno rezervačního systému využít i k objednání se k vyřízení agend na odboru Obecný živnostenský úřad, který však nemá a nebude mít terminál s tiskárnou pořadových lístků. Zde se po objednání jen dostavíte v rezervovaný čas na pracoviště ve 2.patře do kanceláře číslo 321 a ohlásíte se. 

banner rezervacni system, obrázek se otevře v novém okně

Vstup do rezervačního systému WebCall (objednání na termín, zrušení rezervace)

K obsloužení na přepážkách odboru dopravy a odboru vnitřní správy v přízemí budovy Městského úřadu Židlochovice, Nádražní 750 je možno se dostavit v úředních hodinách  bez objednání a po vytisknutí pořadového lístku na terminálu tiskárny u podatelny  vyčkat až bude vaše číslo zobrazeno na panelu u zvolené agendy. Stav klientů na jednotlivých přepážkách je možno sledovat zde.
Při větším počtu žadatelů může však čekání trvat i dlouhou dobu. Proto doporučujeme využít rezervační systém, který vám zajistí přednostní vyřízení v zadaném čase. Nově je také možno si rezervovat termín na odboru Obecní živnostenský úřad, zde je to bez terminálu pořadových lístků a tedy se dostavte přímo na pracoviště živnostenského úřadu v rezervovaném čase.

Můžete si  jednoduše rezervovat termín z možných volných termínů v pohodlí odkudkoliv a kdykoliv přes internet, z počítače či chytrého mobilu a to nejpozději den před zamýšlenou návštěvou úřadu, pokud bude ještě volný termín. Termíny jsou vypisovány vždy 14 dní dopředu ( v pondělí a středu - to jsou úřední dny).

Jak to funguje:

Pro vstup do formuláře klikněte prosím na  červený odkaz "Vstup do rezervačního systému WebCall" nebo na banner s obrázkem na této stránce, nebo na uvítací červený odkaz na začátku stránky.
Ve formuláři stiskněte tlačítko "Objednat se na pobočku" 

Vyberete si postupně 
1. úkon, činnost   na kterou se objednáváte
2. den  (jsou zde jen úřední dny tedy nyní pondělí a středa 14 dní dopředu)
3. čas  (intervaly jsou nastaveny u jednotlivých činností různě, dle časové náročnosti)
4. a následně vyplníte své jméno a příjmení, e-mailovou adresu a telefon
5. můžete také zvolit volbu pro zasílání oznámení přes SMS na mobilní telefon. (pokud tak neučiníte, přijde vám potvrzení a oznámení jen na e-mail)
(pokud bude volba pro zasílání oznámení přes SMS zvolena, dostanete jak oznámení o provedení rezervace, tak den předem i upozornění na blížící se rezervaci)
Nakonec stiskněte dole tlačítko  "Odeslat objednávku"
Potvrzení objednávky přijde e-mailem od  webcall@kadlecelektro.cz na zapsanou e-mailovou adresu. Tím je rezervace provedena. V e-mailu vám je také přidělen 4-místný PIN = identifikační kód. Na konci e-mailu je k dispozici ke stažení soubor .ics (icalendar) pro nahrání rezervace do vašeho kalendáře.
Pokud  jste zvolili i volbu "posílat oznámení o objednávce přes SMS", což doporučujeme,  přijde vám i  SMS do telefonu, kde také bude uveden tento 4-místný PIN= identifikační kód.

S identifikačním kódem ( PIN)  uvedeným v e-mailu a případně i v SMS zprávě se prosím dostavte v rezervovanou dobu ( v rozmezí +15 minut a -5minut) do  Městského úřadu Židlochovice, Nádražní 750  k podatelně k terminálu tiskárny pořadových lístků , zde zvolte tlačítko "Klienti objednaní přes internet" a zadejte váš identifikační kód (PIN), tedy  přidělené 4-místné číslo z rezervace. 

Terminál vám vydá pořadový lístek pro přepážku. Na přepážku budete pak voláni ihned jako další klient v pořadí. Mimo tento interval +15 minut a -5 minut od vašeho zarezervovaného času, (zmeškaný třeba jen o jednu vteřinu) program již přidělený identifikační kód (PIN) v rezervaci nezná a proto jej nemůže akceptovat. V takovém případě se prosím přihlaste jako běžný neobjednaný klient o lístek s požadovanou činností a budete obslouženi v pořadí došlých klientů. Při příchodu na úřad je  nutno mít nasazený respirátor a dodržovat epidemiologická opatření.

Pokud zjistíte, že v rezervovaném čase přijít nemůžete a nebo se přeobjednáte na jiný termín, je možno rezervaci nejpozději ale den předem zrušit a termín se tak uvolní pro dalšího uživatele a údaje o vás se ze systému odstraní.
Pro zrušení klikněte prosím na  červený odkaz nahoře na této stránce  "Vstup do rezervačního systému WebCall" nebo na banner s obrázkem.
Ve formuláři stiskněte tlačítko "Zrušit objednávku", vyplňte údaje (výběr činnosti, váš e-mail, den objednání a  přidělený 4-místný PIN = identifikační kód) a stiskněte tlačítko "Zrušit objednávku" .
Potvrzení o zrušení objednávky přijde e-mailem od webcall@kadlecelektro.czna zapsanou e-mailovou adresu. Tím je zrušení rezervace provedeno, termín se uvolní a veškeré údaje o vás jsou ze systému smazány. Pokud jste zvolili i volbu "posílat oznámení o objednávce přes SMS"  přijde vám i SMS o zrušení objednávky do telefonu. 


Upozornění:
U úkonů s vozidly (to je druhé a třetí tlačítko ve formuláři výběru úkonů) je třeba myslet na to, že rezervace termínu je na jeden úkon s jedním vozidlem. Máte-li tedy více vozidel, je třeba si zarezervovat více termínů. 

Tlačítko "Monitoring pobočky" vám poskytne aktuální informaci o momentálním vytížení přepážek a poskytne vám tak informaci zda je možno se dostavit případně bez objednání a nebudete dlouho čekat. Platí to samozřejmě také v případě, že jsou již všechny termíny rezervačního systému vyčerpány a nemohli jste si tedy termín rezervovat. Pak je možno se dostavit bez rezervace a počkat. Přes aktuální monitoring přepážek je možno se kdykoliv podívat kolik v současné době čeká klientů u dané agendy k vyřízení.

Věříme, že rezervační systém WebCall  přispěje k pohodlnému objednávání se na náš úřad. Systém bude postupně dále rozšiřován a vylepšován podle zkušeností z jeho provozu a nabídne objednaným klientům přednostní odbavení a také umožní se objednávat i na další pracoviště úřadu, která nejsou vybavena terminály s tiskárnou pořadových lístků..Zatím jde jen o Živnostenský úřad.  Novinky budeme průběžně sdělovat na této stránce a i dalšími informačními kanály města a zapracovávat do formuláře WebCall ve spolupráci s firmou Kadlec elektronika s.r.o.
Veškeré dotazy, náměty na vylepšení a nebo technické problémy s rezervačním systémem prosím směřujte na podatelnu úřadu:  telefon  +420 547 428 711  e-mail: podatelna@zidlochovice.cz





Vytvořeno 10.5.2021 10:19:06 - aktualizováno 10.5.2021 11:41:30 | přečteno 20371x | renatanovakova
load