II.2.1 Podpora marketingu místních podnikatelů

Cílem rozvojového programu je vytvořit systém účinné a přehledné propagace místních podnikatelských subjektů. 

Rozvojový program je trvalého charakteru, měl by se stát součástí stálé spolupráce, jejíž forma může být v kratších intervalech (např. ročně) uzpůsobována konkrétním požadavkům na propagaci místních podnikatelů.

  • II.2.1.1 - Vydání aktualizovaného tištěného přehledu místních podnikatelů a institucí
  • II.2.1.2 - Umístění přehledu podnikatelů na web a jeho pravidelná aktualizace

Pro rok 2006 navrženo:

  • vydání tištěného přehledu místních podnikatelů s uvedením jejich základní prezentace (garant MěÚ Židlochovice, RTIC)
  • umístění přehledu místních podnikatelů s uvedením jejich základní prezentace na webu města (garant MěÚ Židlochovice, rada městských stránek)
  • Termín: 2006 a dále průběžně
  • Garant: Město Židlochovice, RTIC, rada internetových stránek měst
  • Zúčastněné subjekty: Město Židlochovice, prezentovaní místní podnikatelé (odpovídají za správnost poskytnutých údajů
  • Způsob realizace: ---
  • Náklady na tištěné verze: hrazeny z finančních prostředků města, částečně hrazeny následným prodejem
  • Náklady na webovou prezentaci: v rámci nákladů města na webhosting
  • Náklady: ---
  • Forma účasti města: Garant projektu 
Vytvořeno 14.4.2015 11:28:46 | přečteno 661x | Jiří Třísko
load