II.2.1 Podpora marketingu místních podnikatelů
Cílem rozvojového programu je vytvořit systém účinné a přehledné propagace místních podnikatelských subjektů.
Rozvojový program je trvalého charakteru, měl by se stát součástí stálé spolupráce, jejíž forma může být v kratších intervalech (např. ročně) uzpůsobována konkrétním požadavkům na propagaci místních podnikatelů.
- II.2.1.1 - Vydání aktualizovaného tištěného přehledu místních podnikatelů a institucí
- II.2.1.2 - Umístění přehledu podnikatelů na web a jeho pravidelná aktualizace
Pro rok 2006 navrženo:
- vydání tištěného přehledu místních podnikatelů s uvedením jejich základní prezentace (garant MěÚ Židlochovice, RTIC)
- umístění přehledu místních podnikatelů s uvedením jejich základní prezentace na webu města (garant MěÚ Židlochovice, rada městských stránek)
- Termín: 2006 a dále průběžně
- Garant: Město Židlochovice, RTIC, rada internetových stránek měst
- Zúčastněné subjekty: Město Židlochovice, prezentovaní místní podnikatelé (odpovídají za správnost poskytnutých údajů
- Způsob realizace: ---
- Náklady na tištěné verze: hrazeny z finančních prostředků města, částečně hrazeny následným prodejem
- Náklady na webovou prezentaci: v rámci nákladů města na webhosting
- Náklady: ---
- Forma účasti města: Garant projektu
Vytvořeno 14.4.2015 11:28:46 | přečteno 661x | Jiří Třísko