Seniorpasy

SENIOR PASY jsou projektem Jihomoravského kraje, který vznikl na podporu obyvatelstva s věkem od 55 let. Jedná se o jednotný systém slev na výrobky a služby poskytovaný držitelům karet SENIOR PAS.

Na koho se obrátit?

JménoTelefonE-mail
Mgr. Iva Tycová547 427 331iva.tycova@zidlochovice.cz

Nabízené slevy ve výši 5 – 50% jsou primárně zaměřeny na zdravotnictví, lázeňství, wellness, cestování, stravování, ubytování, vzdělání, muzea, galerie, ale i spotřební nákupy.

Jak získám slevovou kartu Senior pas?

  • registrujte se online na www.seniorpasy.cz
  • vyplňte a odešlete registrační formulář na adresu: Senior pas, Mendlovo nám. 1a, 60300 Brno.

O kartu pro svého seniora mohou požádat i jeho blízcí (partner, rodina, přátelé)!

Kdo může být držitelem Senior pasu?

Držiteli jsou osoby od 55 let s trvalým bydlištěm na území Jihomoravského kraje. Při uplatnění slevy se musí držitel prokázat kartou Senior pas. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.

Má registrovaný uživatel nějaké finanční povinnosti?

Ne. Registrace je zdarma a veškeré náklady s vystavením karet jsou hrazeny krajským úřadem.

Mohu do projektu zaregistrovat maminku, tatínka, babičku nebo dědečka (tetu, strýce, známá/-ý)?

Ano. Podmínkou je věk min. 55 let a trvalé bydliště v Jihomoravském kraji. Můžete tak svým příbuzným (známým) věnovat originální dárek – kartu Senior pas, kterou obdrží jako překvapení poštou. Držitelem karty se tak stává osoba, která splňuje podmínky registrace (věk od 55, bydliště v Jihomoravském kraji).

Kolik karet registrovaná osoba obdrží?

Do projektu se mohou registrovat pouze jednotlivci splňující podmínky registrace (věk od 55 let a bydliště v Jihomoravském kraji), tzn. 1 držitel = 1 karta.

Jak dlouho trvá dodání karty?

Karty se tisknou hromadně v cyklech a následně se rozesílají poštou přímo do schránky. Od registrace až po doručení karty může trvat až 4 týdny. Mějte proto, prosím, strpení.

Může se zaregistrovat i osoba z jiného kraje?

Bohužel, toto možné není. Senior pasy jsou aktivitou pouze Jihomoravského kraje. Registrovat se tedy mohou pouze osoby s trvalým bydlištěm v tomto kraji.

Nemám e-mailovou adresu, je to při registraci důležité?

Uvedení e-mailové adresy je výhodou. Emailem budete pravidelně dostávat aktuální informace o projektu Senior pasy. Emailová adresa může být i na členy rodiny, kteří Vás o novinkách budou informovat. V případě, že již nebudete chtít dostávat informace emailem, stačí, když kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde“, který je uvedený v každé emailové zprávě.

Jak uvést na kartu jméno držitele (podpis)?

Na zadní straně karty je bílý proužek určený k podpisu karty.

Musí být při uplatnění slevy předložena karta Senior pas?

Ano. Získání slevy je podmíněno předložením karty. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.

Co dělat při změně údajů?

Pokud u Vás nastane jakákoli změna - změna bydliště, příjemní apod. dejte nám, prosím, vědět. Nebude tak docházet k nedoručení zásilek či vystavení karet s nesprávnými údaji. Můžete nám napsat na email info@seniorpasy.cz nebo volejte 543 210 790. V žádném případě se znovu neregistrujte přes formulář na webových stránkách. Záznam bude vyhodnocen jako duplicitní a bude smazán.

Co dělat při ztrátě karty?

Napište nám nebo zavolejte (viz kontakty). Uveďte Vaše registrační údaje (jméno držitele karty, adresa). Nově vystavenou kartu Vám zašleme poštou.

Jaká je platnost karty?

Karta Senior pas má neomezenou platnost.

Nejčastější dotazy poskytovatelů:

Jak se můžu stát poskytovatelem v rámci slevové sítě projektu?

Poskytovatele zařazujeme do projektu na základě smlouvy. Ve smlouvě se poskytovatel zavazuje poskytnout slevu držiteli pasu po jeho předložení. Koordinátor projektu se zavazuje umístit informační a propagační materiály  o poskytovateli do databáze poskytovatelů, která je umístěná na těchto stránkách.

Kolik platí poskytovatel za zapojení do projektu?

Zapojení do projektu je pro poskytovatele bezplatné. 

Jak provést změnu záznamu v databázi poskytovatelů?

Jste poskytovateli slev v rámci projektu Senior pasy? Změnily se Vaše kontaktní údaje, nebo si přejete aktualizovat propagační text? Stačí napsat na e-mail kpodivinska@sundrive.cz. Nezapomeňte uvést název společnosti, pod kterým je záznam veden v databázi a požadované změny. Změna je možná po celou dobu trvání smlouvy.

Pravidla pro uplatňování slevy s kartou Senior pas

  • Uplatnění slevy na Senior pas hlaste vždy před placením
  • Slevy se nesčítají, není-li u záznamu poskytovatele uvedeno jinak. Pokud kupujete zboží např. v sezónním výprodeji nebude již možné uplatnit na zboží další slevu na Senior pas
  • Poskytovatel má právo ověřit si totožnost držitele Senior pasu podle průkazu totožnosti

Jak vyhledávat v databázi poskytovatelů

V databázi můžete hledat podle lokality, názvu nebo oboru působení poskytovatele. Tyty parametry se dají kombinovat.

Lokalitu si zvolte v mapě kraje - můžete si nechat zobrazit poskytovatele v celém kraji, nebo v jednotlivých okresech. Pokud jste si prohlíželi poskytovatele po okresech a chcete se vrátit na vyhledávání na celém území Jihomoravského kraje - klikněte na tlačítko "Celý kraj", které se nachází v pravo nahoře u mapky.

Pokud chcete vyhledat konkrétního poskytovatele můžete zadat název poskytovatele nebo jeho část.

Výběr podle kategorií se provádí zakliknutím té kategorie, o kterou máte zájem.

Zlatí a stříbrní poskytovatelé

V rámci projektu existují tří úrovně slev.

Dlouhodobá sleva - ve výši 5%, 10% a 15%, výše slev jsou fixně dané a poskytovatel si volí jednu z nich. Tato sleva je poskytována po celou dobu platnosti smlouvy a je povinná tj. každý poskytovatel zapojený do projektu musí poskytovat tento druh slevy. Může si ale zvolit její úroveň. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní pouze dlouhodobou slevou jsou označeni jako běžní.

Sezónní sleva - je ve výši 20%, 25% a 30% a je omezena na roční období. Je volitelná a je možné úzce specifikovat, na co bude poskytována - na vybraný druh produktu nebo služby. Tato sleva není povinná a poskytovatel se jí nemusí účastnit. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní sezónní slevou jsou označeni jako stříbrní.

Bonusová sleva - tato sleva je ve výši 35%, 40% a 50% a je časově omezena. Je možné si vybrat z omezení na 2 dny, 5 dní nebo 10 dní. Poskytovatel si určí přesné datum, ve kterém bude tuto slevu poskytovat. Tato sleva není povinná a poskytovatel se jí nemusí účastnit. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní bonusovou slevou jsou označeni jako zlatí.

Sezónní a bonusové slevy jsou časově omezeny!

Kontaktní centrum

Senior pas
Mendlovo nám. 1a
603 00  Brno

info@seniorpasy.cz
tel.: +420 543 210 790

Převzato z www.seniorpasy.cz

Vytvořeno 11.8.2015 10:52:44 | přečteno 943x | Jiří Třísko
load