Opatření k chodu Městského úřadu Židlochovice

V návaznosti na Usnesení vlády České republiky ze dne 25. listopadu 2021, č. 1065 (vyhlášení nouzového stavu na dobu 30 dnů od 00:00 hodin dne 26. listopadu 2021), Usnesení vlády České republiky ze dne 25. listopadu 2121, č. 1066 o přijetí krizového opatření a usnesení rady města Židlochovice č. 2121/51/8 ze dne 12. 02. 2021 stanovuje tajemnice Městského úřadu Židlochovice opatření spočívající v úpravě osobního kontaktu státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob (dále jen „zaměstnanci“) s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami (dále jen „klienti/veřejnost“).
Cílem opatření je, pokud není osobní účast klienta na úřadě nezbytná, upřednostnit a nahradit osobní kontakt jinými formami (písemný, elektronický, telefonický - prostřednictvím pracoviště podatelny, příp. prostřednictvím elektronické adresy podatelny - podatelna@zidlochovice.cz, datovými schránkami, Českou poštou), ve všech případech, kdy je to možné, a to i mezi zaměstnanci uvnitř jednotlivých budov (mezi sebou).